Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali ga v celoti preklicati, to lahko stori prek elektronske pošte na naslov info@prema.si.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43. členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 
O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite na kontaktni e-naslov info@prema.si . Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa je to pravica potrošnika že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da ugotovi, da je bila njegova odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe. 
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice do uporabe blaga. 
Spletna trgovina si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen, itd.), zavrne na pošiljateljeve stroške. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko izdelek nemoteno zamenjali ali Vam vrnili denar. 
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskemu zapisniku, ki ga vračate, oziroma pošljite po e-naslovu na info@prema.si .