Splošni prodajni pogoji 

Prosimo, da pred nakupom prek spletne strani www.drschaer-shop.si preberete pogoje poslovanja.

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter na podlagi priporočil GZS in kodeksov za elektronsko poslovanje. 

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa prek spletne strani www.drschaer-shop.si, ki jo upravlja podjetje Prema, d. o. o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja, v nadaljevanju: 'ponudnik'.  

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. 

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. 

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so po tem odstavku fizične osebe, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. 

Potrošnik, ki opravi nakup, z nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa in da se strinja z njimi ter s plačilom, s tem pa tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki. 

Ponudnik Prema, d. o. o., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:  

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številko registra in davčno številko), 
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, elektronski naslov),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in z garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • prodajne pogoje (o nakupu, dostavi, reklamaciji ...).

Varen in enostaven nakup

Postopek nakupa

  • Izbira izdelka: Na spletni strani www.drschaer-shop.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Ko želite zaključiti nakup, se postavite na povezavo Nadaljuj na blagajno (na desni strani) in odprla se vam bo stran s pregledom in zaključkom naročila. Po pregledu in morebitnih spremembah naslovov ali načina plačila, izberite gumb "Zakjuči in oddaj naročilo".
  • Pregled in/ali sprememba količin izdelkov v nakupovalni košarici: Na spletni strani www.drschaer-shop.si se postavite na ikono nakupovalnega vozička (zgoraj desno) in izberite možnost pregleda košarice. Sistem vam odpre vašo nakupovalno košarico, iz katere lahko poljubno odstranite izdelke (klik na x) ali spremenite njihovo količino (spustni seznam s količinami).
  • Zaključek naročila: Po pregledu in morebitnih popravkih vsebine košarice za dokončanje naročila izberite gumb “Nadaljuj na blagajno” (spodaj). V naslednjih korakih vnesite (v kolikor niste registrirani in prijavljeni) oziroma preverite (v kolikor ste že prijavljeni) podatke za dostavo in način plačila (v kolikor ste že registrirani, bodo polja predizpolnjena).
  • 1. korak - Vpis naslova za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), saj jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.  Obrazec vam omogoča, da si z izbiro gesla ustvarite trajni uporabniški račun, ki vam omogoča pregled preteklih nakupov in pri nadaljnjih naročilih samodejno izpolnjevanje vaših kontaktnih podatkov (za dostavo). Če ste že registrirani uporabnik, se vam po vpisu e-naslova odpre možnost vpisa gesla in s tem izpis vaših podatkov za dostavo.
  • 2. korak - Izbira načina plačila: Izberite plačilno metodo, ki vam najbolj ustreza. Vnesite potrebne podatke in zaključite s pritiskom na gumb “Nadaljuj”.

Opcija: KODA POPUSTA: Če imate veljavno kodo popusta, jo vpišite v ustrezno polje in kliknite gumb »Uporabi kodo«.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše besedilo ''Hvala za Vaše naročilo na Dr. Schär Slovenia". Številka vašega naročila je »xxx«. Na elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa. Zahvaljujemo se vam za nakup.'' 

Postopek obveščanja o nakupu 

  • Po oddaji naročila kupec prejme na elektronski naslov potrditveno sporočilo o prejetem naročilu z vsemi podrobnostmi nakupa. Registriranim uporabnikom so na spletni strani www.drschaer-shop.si vselej dostopni podatki o zgodovini nakupov, statusu in vsebini naročil.  
  • Prema, d. o. o., lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate na elektronski naslov etrgovina@prema.si. 

Informacije o izdelkih

V spletni trgovini so navedene informacije o izdelkih in njihove fotografije.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, da v njem manjka vsebina ali da kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi. 

V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga kupec ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna: 

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet; 
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, s predstavitvijo izdelka ali z navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati: 

  • odpravo napake na izdelku ali 
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek elektronskega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Pritožbo bomo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem. 

V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS).